Acord DISJOBS - AGILS

AcordAgilsDisjobs

més innovadors presentats a Espanya fins a la data, amb el clar objectiu de millorar l'accessibilitat i l'accés a l'ocupació de les persones amb discapacitat.

DisJob ens sorprèn un cop més amb el seu caràcter innovador - no hem d'oblidar alguns dels seus més importants fites com que van ser el primer portal d'ocupació d'Espanya especialitzat en persones amb discapacitat i fundadors de la Fira Discapacitat i Ocupació que ja va per la seva quarta edició.

A més recentment van llançar el primer programari SaaS especialitzat en la gestió del candidat amb discapacitat, amb el qual van ser recentment finalistes en els Ability Awards de Telefónica. AGILS Accessibilitat, per tal de millorar el dia a dia de les persones amb discapacitat dins del seu àmbit laboral aposta per unir esforços amb DisJob. AGILS compta amb una dilatada experiència en l'accessibilitat tant en espais laborals com en la supressió de les barreres de comunicació, webs accessibles, .... Mentrestant, Disjob disposa del coneixement de les necessitats de les companyies en el moment de contractar persones amb discapacitat i gaudeix d'una privilegiada posició com una de les empreses tecnològiques més innovadors en el sector de la discapacitat. Amb aquest important acord entre AGILS i Disjob, es pretén minimitzar les múltiples mancances que tenen les empreses en les seves instal·lacions a més de fer els seus canals de comunicació i ocupació més accessibles al Talent amb Discapacitat.

Segons AGILS "hi ha una necessitat imperant de millorar l'accessibilitat a la informació i comunicació de les persones amb discapacitat, de la seva mobilitat en espais públics i laborals, o l'accés d'aquestes a una pàgina web, entre molts d'altres i DisJob ens aporta el coneixement de les necessitats a curt de les empreses per facilitar la contractació de persones amb discapacitat, així com les mesures necessàries perquè l'adaptació al nou lloc de treball sigui més ràpida ". D'altra banda, Rosa Cuartero, CEO de DisJob ens comenta "Aquest acord amb AGILS ens permetrà agilitar i normalitzar la inclusió de les persones amb discapacitat i no quedar-nos únicament amb la contractació, sinó que vagi més enllà i tingui efectes positius en tota de la organització, i de la mateixa manera, faci les empreses més accessibles a un col·lectiu al qual moltes vegades se li ha tingut poc en consideració. No hem d'oblidar que la desocupació de persones amb discapacitat duplica la taxa d'atur a Espanya i que aquest desenvolupament i adaptabilitat facilitarà sens dubte d'una manera més que notable la incorporació laboral d'aquest col·lectiu ". A ambdues entitats els uneix un objectiu social comú i el foment de valors diferents als coneguts, i ens sorprenen convertint-se en nucli de trobada entre el món empresarial i el sector social. DisJob compta amb Fundació Crees i Talent Clue, participat entre d'altres per importants fons d'inversió com Inveready. Augurem molt èxit a aquest important projecte i desitgem tota la sort a aquests emprenedors per un objectiu clar de normalització de la discapacitat.

Copyright © - AGILS Accessibilitat.
Tots els drets reservats.