Adaptació accessible del conte “Prohibit mirar: avui els colors es tasten!” per la Mútua Terrassa
Des d’AGILS Accessibilitat hem dut a terme l’adaptació del conte Prohibit mirar: avui els colors es tasten!, impulsat per MútuaTerrassa, en una versió accessible en macrocaràcters i braille.
El projecte té com a objectiu apropar la lectura als infants amb discapacitat visual, oferint una experiència més inclusiva i compartida. Aquesta adaptació permet que els nens i nenes puguin llegir el conte de manera autònoma o acompanyada, combinant el text en tinta amb el braille, i facilitant així la participació de tots els infants en una mateixa activitat lectora.
El conte convida a descobrir els colors a través dels sentits, les textures i la imaginació, reforçant una mirada inclusiva sobre la diversitat i sobre les diferents formes de percebre el món.
Amb aquesta feina, AGILS Accessibilitat reafirma el seu compromís amb la creació de materials accessibles que garanteixin el dret a la cultura, la lectura i l’educació per a tothom.
T’ha interessat algun projecte?
Segueix navegant a través de les àrees dels nostres serveis i projectes